سمند ال ایکس من،دوست خوب من.

شروع موضوع توسط 26hoshidar ‏12/1/16 در انجمن پروژه های سطح یک

  1. 26hoshidar

    26hoshidar کاربر ویژه

    تاریخ عضویت:
    ‏14/12/15
    ارسال ها:
    173
    تشکر شده:
    64
    محل سکونت:
    اهواز
    نوع خودرو:
    سمند ال ایکس ef7مدل 90
    سلام به دوستای عزیزم
    یه دونه استرس بار خریدم.
    فکر میکنم که که خوب خوب طراحی نشده واسه سمند.یا شاید باید نمد کاپوت رو در اورد چون وقتی گاپوت رو میبندم یکن میاد بالا اون قسمتی که کاپوت روی استرس باره.
    از همه مهمتر هم اینه که پیچ استرس باز میچسبه به پیچ کمک سمت راننده و نمیذاره کامل بسته شه.
    چنتا تست توی پیچ انجام دادم و تغیرش رو توی تعادل حس کردم.
    باد لاستیک هام کم بود و نمیتونم درست نظر بدم.
    بعد از تست توی شرایط مناسب حتما فیدبک میدم.
    اینم از اسنرس بار
    قیمت هم 190 از سایت ایسام
    hoshidar jalili samand stress bar.jpg
     
    Mehdi از این پست تشکر کرده است.
  2. Mehdi

    Mehdi کاربر ویژه عضو کادر مدیریت

    تاریخ عضویت:
    ‏13/12/15
    ارسال ها:
    240
    تشکر شده:
    50
    محل سکونت:
    IR 11
    نوع خودرو:
    Tiba
    خیلی هم عالی ؛ مبارکه هوشیدر جان
    منظورت رو از بسته نشدن پیچ کمک متوجه نشدم ولی اگر پیچ کمک شل باشه تاثیر منفی توی عملکرد داره و باید حتما چاره ای براش پیدا کنی.
     
  3. 26hoshidar

    26hoshidar کاربر ویژه

    تاریخ عضویت:
    ‏14/12/15
    ارسال ها:
    173
    تشکر شده:
    64
    محل سکونت:
    اهواز
    نوع خودرو:
    سمند ال ایکس ef7مدل 90
    سلام
    ممنونم آقا مهدی، لطف دارید شما.
    نه منظورم پیچ سر کمک نیست. منظورم پیچ استرس بار هستش. که وقتی میخوام ببیندمش تا اخر به پیچ سر کمک گیر میکنه. این مدت خیلی سرم شلوغه و نمیتونم برم بیرون. باید برم یه مهره باریک بگیرم با یه پیچ کوتاه تر.
    توی عکس نشون میدم.
    hoshidar jalili samand stress bar.jpg
     
  4. 26hoshidar

    26hoshidar کاربر ویژه

    تاریخ عضویت:
    ‏14/12/15
    ارسال ها:
    173
    تشکر شده:
    64
    محل سکونت:
    اهواز
    نوع خودرو:
    سمند ال ایکس ef7مدل 90
    سلام خدمت دوستان عزیز
    خیلی وقت بود که به تاپیک سر نزدم.
    کار خاصی روی ماشین انجام ندادم، تنها اینکه ماشین رو از سمن ال ایکس به سمند سورن تبدیل کردم که متاسفانه وقت نشد تا قدم به قدم توی تاپیک مطرح کنم.
    و اما چطور شد که من تصمیم به این کار گرفتم. زمستون یه سفر پیش اومد و من رفتم گیلان، از اونجایی که خیلی خسته بودم، توی انزلی، دوستم پشت فرمون نشست و متاسفانه پشت چراغ قرمز به ماشین جلویی زد و ماشین اینجور شد:
    hoshidar.jpg
    وقتی که برگشتم اهواز تصمیم گرفتم تا سپرهارو با سورن عوض کنم.
    hoshidar js.jpg
    بعد از باز کردن سپر متوجه شدم که سینی فن و رام رادیات نیاز به تعویض دارند.
    hoshidar j.jpg
    این جلو هم زنگ زده بود که با اسپری زینک و اسپری سفید دوپلی کالر درست شد.
    هوشیدر جلیلی.jpg
    بعد از رنگ شدن سپرها
    هوشیدر جلیلی سمند.jpg